Til Menu

Medarbejdere på Centrum

En god arbejdsplads! Sådan er Centrum, og den gode stemning smitter af på kunderne.

Her foregår tingene i en åben, uformel tone, alle kender alle og snakker med hinanden, og blandingen af unge og mere erfarne medarbejdere giver en god dynamik i det daglige.

Som medarbejder på Centrum bliver du:

• Automatisk medlem af vores aktive personaleforening, der står bag forskellige sociale arrangementer i løbet af året.

• Inviteret til både faglige og sociale arrangementer i løbet af året, som virksomheden står bag.

• En del af et sammentømret og velfungerende team, der godt kan lide god værkstedshumor, spiller bordfodbold, og er klar på at hygge og feste, når jobbet er klaret.

• Omgivet af kollegaer, som er vant til at hjælpe hinanden, dele viden og at arbejde sammen om det bedst mulige resultat.