Til Menu

For rådgivning kontakt

Softcover bøger

En softcover bog er karakteriseret ved et blødt omslag, typisk papir eller karton.

Softcover er det prisbevidste valg. Du kan frit vælge imellem fem forskellige typer softcover-bøger:

Garnhæftning

Flexbundet

OTA-bind

Schweitzerbind

Fræsebog

Softcover-bogen er mere end blot en blok papir med et omslag. Der er utrolig mange muligheder, der løfter en almindelig softcover-bog til et andet niveau. Det kan være faneudstansning, runde hjørner, bogblok med åben ryg/synlig tråd og for- og bagsats, farvet tråd osv. Mulighederne er mange på bogbindet, men bestemt også på tryk og forædlingsdelen.

Vi kan producere alle softcover-bøger i dobbeltproduktion, når de holder sig inden for max / min. format (80x120 mm/ 297x365 mm).

Mulige specialiteter

Omslag kan fås som: 3- til 6-fløjet, i forskellige variationer.

• Min. færdigt format på bog med flapper, når der er formering: 105 mm.
  • Max bredde på flapper: omslagets bredde minus 12 mm.
  • Bundbeskæring på omslag 10 mm.

Ved omslag med plusformering eller ved omslag med flap til kant, skal beskæringen på indholdets forsnit min. være 5 mm større end omslagets format.

Tilbud

Booking